• دفتر مرکزی : تهران ، ملاصدرا ، تقاطع کردستان ، به سمت شمال کوچه یکم پلاک 12 واحد 7

تماس با ما

021-43078000

کانکس کارگاهی یا کارگری

کانکس کارگاهی یا کارگری

کانکس کارگاهی یا کارگری

کانکس کارگاهی یا کارگری ساده ترین و ارزان ترین نوع کانکس،کانکس کارگاهی است.

این نوع سازه ها معمولا برای تجهیزکارگاه پروژه های عمرانی و ساختمانی جهت اسکان کارگران، نگهداری تجهیزات و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می

گیرد.

کانکس به اتاقک هایی از پیش ساخته شده و آماده ای گفته می شود که بیشترین برتری آن ها نسبت به سازه سنتی اجرا در محل ، قابلیت جابجایی آن ها است.

این اتاقک ها برای اسکان موقت یا دائمی در مناطقی که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی و یا حمل و نقل ، امکان ساخت و ساز وجود نداشته و به صرفه تر هستند.
کانکس های پانلی با توجه به نوع بهره برداری و شرایط آب و هوایی که در آن قرار می گیرند با مصالح مختلفی ساخته می شود.
شرکت کانکس بناگر با بهره گیری از نیروهای متخصص و مجرب خود و با استفاده از مصالح مختلف اقدام به تولید و خرید و فروش کانکس های پنلی با کیفیت نموده است.
کانکس های روتین آماده تحویل این شرکت بصورت سالنی و مجهز به سیستم برق و تلفن روکارو به رنگ دلخواه و سفارش مشتری تولید و ارائه می گردد .

در صورت نیاز ،امکاناتی از قبیل سرویس بهداشتی ایرانی و یا فرنگی ، حمام ، آبدارخانه ، پارتیشن بندی داخلی ،سیستم سرمایش وگرمایش و… وجود دارد.

کانکس بصورت روتین با عرض 2/40 و یا 3 متر و طول های مختلف ( 1 تا 12 متر) طراحی و تولید می شود و در صورت نیاز به عرض بیشتر ، امکان ساخت بصورت دوقلو یا چند قلو وجود دارد.

 

ویژگی های کانکس کارگاهی

  • جنس بدنه بیرونی این نوع کانکس از ورق گالوانیزه به ضخامت 0.3 یا 0.4 است.
  • عایق کانکس کارگاهی از نوع پلی استایرن به ضخامت 4 سانتی متر است.
  • بدنه داخلی از P.V.C سفید صدفی استفاده می شود.
  • اسکلت کانکس با ضد زنگ و اپوکسی پوشانده شده و تمام اتصالات با جوش های ممتد بهم متصل می شوند .
  • در صورت نیاز امکان اضافه کردن سرویس بهداشتی و آبدارخانه به کانکس وجود دارد.
  • درب و پنجره کانکس کارگاهی از نوع آلومینیومی و تک جداره است.
  • سیستم برق کشی و تلفن نیز بصورت روکار و داخل داکت های پلاستیکی انجام می شود.

 

مزایای استفاده از کانکس کارگاهی در پروژه های ساختمانی

 

  • کاهش چشمگیر هزینه ها :  با توجه به افزایش چشمگیر هزینه های ساخت و ساز تهیه محلی مناسب برای اسکان عوامل پروژه های ساختمانی و عمرانی و نگهداری تجهیزات مورد نیاز بسیار سخت و پرهزینه شده است ، به همین دلیل استفاده از کانکس های کارگاهی با قیمتی بسیار مناسب تر مورد استقبال مدیران پروژه ها قرار گرفته است.
  • افزایش سرعت پیشرفت پروژه : استفاده از کانکس برای فراهم کردن محلی مناسب برای کارگران قبل از شروع پروژه می تواند به طرز چشمگیری سرعت شروع پروژه را افزایش بدهد.
  • امکان جابجایی کانکس : قابلیت پرتابل بودن کانکس این امکان را به مدیران پروژه ها می دهد که پس از پایان کار آن را به محل پروژه بعدی منتقل کنند و مجدد از آن استفاده کنند.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه های ما


ساختمان انجمن آلزایمر ایران

ساختمان انجمن آلزایمر ایران

ساختمان انجمن آلزایمرایران پیش ساخته با توجه به کمبود فضای نگهداری از سالمندان و بیماران آلزایمری در سال 1390به دستور ریاست محترم انجمن سرکار خانم صالحی طراحی و ظرف مدت ...

ساختمان پست برق پیش ساخته صفانیکو

ساختمان پست برق پیش ساخته صفانیکو

ساختمان پست برق پیش ساخته صفانیکو  با توجه به کمبود فشار برق در منطقه اسپکه زاهدان و در سخت ترین شرایط ممکن در سال 1392به دستور ریاست محترم شرکت برق ...

ساختمان پیش ساخته ستاد بحران

ساختمان پیش ساخته ستاد بحران

ساختمان پیش ساخته ستاد بحران با توجه به نوع بهره برداری های نختلف و چند منظوره در سراسر کشور و با توجه به کمبود فضای های بحران و تامین اسکان ...

کانکس اداری مجلس شورای اسلامی

کانکس اداری مجلس شورای اسلامی

کانکس اداری مجلس شورای اسلامی با توجه به کمبود فضای اداری ومهندسی در سال 1394به دستور ریاست محترم تدارکات کالا طراحی و ظرف مدت 20روز افتتاح گردید . در این پروژه ...

ارتباط با ما


شماره تماس

آدرس

تهران، یوسف آباد، ساختمان اداری تجاری آفاق، طبقه اول

پست الکترونیک